Drugi etap kampanii reklamowej Delecty

Od lipca do sierpnia br. potrwa drugi etap intensywnej kampanii reklamowej produktów z teksańsko-meksykańskiej linii Tex Mex marki Delecta.

10.07.2006 07:12

Działania reklamowe, pod nie zmienionym hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”, obejmą telewizję, prasę konsumencką i handlową. Celem akcji jest poinformowanie rynku o nowych produktach w asortymencie linii oraz ugruntowanie wizerunku marki Delecta, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy produktów etnicznych.

Pierwszy etap kampanii miał miejsce na początku roku i zakończył się wymiernym sukcesem. Podczas dwóch miesięcy trwania kampanii, sprzedaż produktów z linii Tex Mex osiągnęła poziom równy całorocznej sprzedaży z roku ubiegłego – wyjaśnia Dorota Wojtkiewicz, product manager Rieber Foods Polska.

Tex Mex – to kompletna linia produktów etnicznych, dzięki którym w warunkach domowych można przygotować najpopularniejsze dania kuchni teksańsko-meksykańskiej, takie jak fajitas, burritos i tacos. W ostatnim czasie asortyment rozszerzono o dodatkowe produkty: dwa rodzaje chrupkich, kukurydzianych chipsów - nachos (solone i chilli).

Głównym medium letniej kampanii jest ponownie telewizja. Emisje 15 i 30 sekundowych spotów, z dokrętką nachos, zaplanowano w 9 stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN24, TVN Style oraz TV4 i TVN7. Reklama pojawi się także na łamach prasy kobiecej (w pismach Claudia, Olivia, Naj, Gala i Tina) oraz handlowej (w Supermarket Polska i Handlu).

Dodatkowe wsparcie kampanii stanowi rozbudowany serwis internetowy http://www.odkryjmeksyk.pl/, który zyskał nowe funkcjonalności. Dodano Fiesta Planner, ułatwiający zaplanowanie meksykańskiej imprezy według indywidualnych kryteriów oraz książkę kucharską, umożliwiającą stworzenie własnej bazy przepisów. W najbliższym czasie zostanie uruchomiony newsletter.

W punktach sprzedaży sieciowej (tj. Real, Tesco, Hypernowa) i detalicznej zaplanowano degustacje i animacje sprzedaży. Ekspozycję produktów w sklepach poprawią i uatrakcyjnią standy oraz specjalne ekspozytory na nachos i salsy, zaprojektowane przez warszawską agencję Vert Advertising. Przygotowano także ulotki konsumenckie, opracowane przez agencję Graf z Torunia.

Grupę docelową akcji reklamowej na łamach telewizji i prasy stanowią kobiety w wieku 25-45 lat z rodzinami, mieszkające w dużych miastach.

Spoty telewizyjne oraz layouty reklamy prasowej, przygotowane na potrzeby kampanii, są adaptacją materiałów wykorzystanych wewnątrz grupy Rieber Foods na rynku czeskim oraz w Norwegii. Przystosowaniem materiału reklamowego do polskiego rynku zajęła się agencja reklamowa Red 8 Communications Group.

Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.

Za przeprowadzenie degustacji i animacji sprzedaży odpowiada agencja Euro RSCG 4D.

Wsparcie PR zapewnia SCH Public Relations.

Serwis internetowy stworzony i rozbudowywany przez K2 Internet SA.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)