DESTIGO HOTELS - nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowa
Grupa Dobry Hotel - w procesie całościowego rebrandingu - wprowadza na rynek własną markę dla hoteli i obiektów. Będą one funkcjonować pod nazwą Destigo Hotels. Nowa marka konsumencka i identyfikacja wizualna odzwierciedla walory i potencjał obiektów zarządzanych przez Dobry Hotel. To także element planowanej ekspansji zagranicznej firmy.
21.06.2024 11:57
"Jestem dumny, że dziś mogę oficjalnie ogłosić naszą nową markę - DESTIGO HOTELS. Wprowadzenie jej na polski rynek to świadoma i przemyślna decyzja. Nowa tożsamość grupy odzwierciedla to, co stanowi jej DNA - atrakcyjność oferty, dbałość o każdy szczegół, jakość obsługi i komfort pobytu. To wreszcie odpowiedź na potrzeby Gości, których celem i miejscem podroży jest nie tyle dobre, co wyjątkowe miejsce. W portfolio naszej Grupy - dotychczas funkcjonującej pod nazwą Dobry Hotel, dziś Destigo Hotels - są unikalne, także luksusowe hotele. I między innymi ten fakt skłonił nas do zmiany nazwy, a jednocześnie wprowadzenia marki konsumenckiej identyfikującej nas w Polsce i za granicą" - mówi Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel Grupy Dobry Hotel.
Prace nad projektem trwały ponad dwa lata. Poprzedzone zostały wnikliwą analizą, wewnętrznymi konsultacjami, warsztatami i badaniami rynku.
"Jeszcze trzy lata temu Grupa Dobry Hotel zarządzała 11 hotelami - dziś to już 23 obiekty, w tym hotele o unikalnych walorach historycznych, architektonicznych i światowym poziomie designu. Konieczne zatem stało się stworzenie nowego wizerunku Grupy, który oddawać będzie wyjątkowość naszej oferty. Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych. Zmiany obejmą szeroki obszar komunikacji - od nowych logotypów większości naszych hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację digital, oznakowanie budynków, aż po zmianę nazwy i identyfikacji naszego programu lojalnościowego, który funkcjonować będzie pod nazwą Destigo More" - mówi Marzena Szawarska-Niczko, dyrektor marketingu w Grupie Dobry Hotel.
,,Każda podroż to opowieść"
Wraz z wprowadzeniem marki firma wprowadza nowy claim - "Każda podróż to opowieść". Oddaje on sedno Destigo Hotels - różnorodną ofertę, ciekawe lokalizacje, walory artystyczne hoteli czy wreszcie kuchnię opowiadającą poprzez smaki obecną, a niekiedy minioną historię danego miejsca.
"Często spotykamy się z przekazem, że w hotelu Gość powinien poczuć się jak w domu. My uważamy inaczej - chcemy, by wizyta w naszych hotelach była właśnie oderwaniem od codzienności, inspirowała, dostarczała zupełnie nowch emocji, związanych również z odkrywaniem historii regionu, miasta, a nawet samego hotelu. Znak w logo Destigo składa się z czterech liter D skierowanych w różnych kierunkach, tworzących nasyconą kolorem i odcieniami pomarańczu rozetę - oddaje to charakter naszego portfolio, obiektów położonych w najbardziej atrakcyjnych miejscach w Polsce, oryginalnych, z ciekawą historią, jak mieszczący się w budynku dawnego Pałacu Leipzigera Hotel Altus Palace we Wrocławiu, czy nasze hotele na Starym Mieście w Krakowie - H15 Luxury Palace w dawnym pałacu Lubomirskich i H15 Hotel Francuski, w którym ponad 100 lat temu powstał Polski Komitet Olimpijski. Tak więc nie tylko gościmy, ale też goszcząc opowiadamy ciekawe historie i budujemy nowe - w pamięci naszych Gości" - mówi Marzena Szawarska-Niczko.
Za koncept kreatywny odpowiada międzynarodowa agencja strategiczno-brandingowa Dragon Rouge, zdobywca wielu nagród za projekty brandingowe w Polsce i na świecie.
"Dogłębne zrozumienie przez zespół Dragon Rouge naszych oczekiwań, doświadczenie projektowe, poziom kreacji i elastyczność na każdym etapie współpracy zaowocowała stworzeniem zupełnie nowej jakości przekazu. Jestem przekonana, że dzięki niej zrealizujemy główny cel tej zmiany - zbudujemy wartość i świadomość marki wśród naszych Gości, zarówno polskich, jak i zagranicznych" - dodaje Marzena Szawarska - Niczko.
20 lat na rynku
Destigo Hotels - dotychczas Grupa Dobry Hotel - to polska firma specjalizująca się w zarządzaniu obiektami hotelowymi i gastronomicznymi. Powstała 15 kwietnia 2004 roku. Zaczynała od zarządzania niewielkimi obiektami hotelowymi w Trójmieście. Dziś to dynamicznie rozwijająca się polska grupa hotelowa.
"Swoje działania koncentrujemy na umocnieniu pozycji firmy na rynku oraz zwiększeniu portfolio zarządzanych obiektów. Z zaangażowaniem rozwijamy Grupę dbając o komfort naszych Gości oraz naszych Partnerów i Inwestorów. Zaufali nam właściciele nieruchomości zlokalizowanych w prestiżowych miejscach Polski, powierzając nam prowadzenie swojego biznesu. Mamy silną pozycję na rynku, ale jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję wszystkim naszym Partnerom za zaufanie, a Pracownikom za budowanie nowego rozdziału w naszej historii - od dziś pod brandem Destigo, a jednocześnie własnego miejsca pracy" - podkreśla Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel grupy Dobry Hotel.
Obecnie Destigo Hotels ma w swoim portfolio 23 obiekty w atrakcyjnych turystycznie i biznesowo regionach i miastach Polski - w Trójmieście, Jastarni, Mikołajkach, Kołobrzegu, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Zakopanem - i wciąż planuje nowe przejęcia i otwarcia. Grupę wyróżnia różnorodność oferty oraz szeroka gama możliwości i usług. Do dyspozycji Gości są hotele miejskie z szerokim zapleczem konferencyjnym, kameralne hotele butikowe, a także luksusowe oraz rodzinne obiekty resortowe wyposażone w strefę SPA&Wellness.
Grupa stawia zarówno na promocję i rozwój marki własnej, jak i współpracę z globalnymi, międzynarodowymi sieciami poprzez umowy franczyzowe - między innymi z Hyatt, Marriott i Wyndham.
Adres: www.destigohotels.com
Źródło informacji: Grupa Dobry Hotel - Destigo Hotels