"Dekalog wiedzy" w nowej kolekcji "Gazety Wyborczej"

9 września rusza nowa kolekcja w ramach "Biblioteki Gazety
Wyborczej" - "Dekalog wiedzy". Jest to 10-tomowa seria nowoczesnych
encyklopedii tematycznych, wydana przez Wydawnictwo Naukowe PWN we
współpracy z Agorą.

"Dekalog wiedzy" stanowi kompendium informacji z zakresu nauk ścisłych i humanistycznych. Całości dopełniają kolorowe zdjęcia, reprodukcje, plakaty, mapy oraz liczne schematy i tabele ujęte w nowoczesnej formie graficznej.

W skład kolekcji wchodzą następujące tomy:

  1. Ziemia
  2. Literatura i sztuka. Od starożytności do baroku
  3. Literatura i sztuka. Od oświecenia do modernizmu
  4. Literatura i sztuka. Wiek XX
  5. Życie na ziemi
  6. Historia świata
  7. Historia Polski
  8. Człowiek i społeczeństwo
  9. Czas, przestrzeń i materia
  10. Kalendarium dziejów świata

Tom pierwszy kolekcji - "Ziemia" - dostępny będzie od 9 września w specjalnej cenie 7,50 zł. Kolejne ukazywać się będą co wtorek, w cenie 29,99 zł.

Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVP2, TVP Kultura, TVN, TVN24, Polsat, Discovery Channel), radiu (Radio ZET, Stacje radiowe Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Patroni medialni "Dekalogu wiedzy" - Radio ZET, Gazeta.pl Edukacja.

Za kreację spotu odpowiada TIMECODE, za kreację outdooru Jasieński/Stadnicki Advertising, za zakup i planowanie mediów - Starlink.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)