"Dekalog wiedzy" w nowej kolekcji "Gazety Wyborczej"
9 września rusza nowa kolekcja w ramach "Biblioteki Gazety
Wyborczej" - "Dekalog wiedzy". Jest to 10-tomowa seria nowoczesnych
encyklopedii tematycznych, wydana przez Wydawnictwo Naukowe PWN we
współpracy z Agorą.
"Dekalog wiedzy" stanowi kompendium informacji z zakresu nauk ścisłych i humanistycznych. Całości dopełniają kolorowe zdjęcia, reprodukcje, plakaty, mapy oraz liczne schematy i tabele ujęte w nowoczesnej formie graficznej.
W skład kolekcji wchodzą następujące tomy:
- Ziemia
- Literatura i sztuka. Od starożytności do baroku
- Literatura i sztuka. Od oświecenia do modernizmu
- Literatura i sztuka. Wiek XX
- Życie na ziemi
- Historia świata
- Historia Polski
- Człowiek i społeczeństwo
- Czas, przestrzeń i materia
- Kalendarium dziejów świata
Tom pierwszy kolekcji - "Ziemia" - dostępny będzie od 9 września w specjalnej cenie 7,50 zł. Kolejne ukazywać się będą co wtorek, w cenie 29,99 zł.
Kolekcja wsparta jest promocją w telewizji (TVP, TVP2, TVP Kultura, TVN, TVN24, Polsat, Discovery Channel), radiu (Radio ZET, Stacje radiowe Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
Patroni medialni "Dekalogu wiedzy" - Radio ZET, Gazeta.pl Edukacja.
Za kreację spotu odpowiada TIMECODE, za kreację outdooru Jasieński/Stadnicki Advertising, za zakup i planowanie mediów - Starlink.