Czytelnicy tworzą czołówkę Wyborczej na wybory
W najbliższą sobotę "Gazeta Wyborcza" trafi do sprzedaży z czterema
wersjami okładek, z których każda opatrzona będzie innym tytułem.
Ich autorami będą laureaci konkursu "Gazety" - czytelnicy, którzy
przysłali najciekawsze hasło zachęcające do udziału w wyborach.
Konkurs "Gazety Wyborczej" ruszył 12 października. Zwycięskie hasło wraz z imieniem i nazwiskiem autora miało stać się czołówką lokalnych wydań "Gazety". Zainteresowanie konkursem okazało się tak duże, a nadesłane hasła tak inspirujące, że redakcja podjęła decyzję o umieszczeniu zwycięskich jako czołówek w ogólnopolskim wydaniu "Gazety" - podano w komunikacie.
Czytelnicy nadesłali kilka tysięcy propozycji. Na jedynkach "Gazety" drukowane były codziennie najciekawsze z nich, m.in. "Głosuj Dziadu", "Pokaż władzy kto ma władzę" czy "Wyrażaj się parlamentarnie - Głosuj".
Konkurs na hasło to jedna z wielu akcji przygotowanych przez "Gazetę Wyborczą" w związku z wyborami. "Gazeta" prowadziła wspólnie z Centrum Edukacji Obywatelskiej przegląd porównawczy partii "Latarnik Wyborczy", publikowała także cykle redakcyjne "Co piszczy w mediach" i "Witamy w Polsce wyborczej". Redakcja zorganizowała również program "Wyborcza na wybory", w ramach którego prezentowane były m.in. sondaże i prognozy wyborcze, oraz skierowaną do samorządowców akcję "Wybieram wybory".