Córka Tuska w reklamie telewizyjnej
'Glamour' i Kasia Tusk namawiają do badań profilaktycznych.
25.10.2005 07:00
Już po raz drugi miesięcznik Glamour organizuje ogólnopolską akcję, której celem jest propagowanie profilaktyki chorób nowotworowych, w szczególności upowszechnienie badań cytologicznych jako pierwszego kroku w skutecznym ich zwalczaniu.
W tym roku ambasadorem akcji jest Kasia Tusk, która została bohaterką okładki listopadowego wydania Glamour i występuje w spocie telewizyjnym reklamującym akcję "Zbadaj się z Commercial Union, Zdrowie jest Glamour". Partnerem akcji jest firma Commercial Union.
"Zwiększenie świadomości o tym jak ważne są badania profilaktyczne wśród młodych kobiet jest szczególnie ważne, dlatego każda czytelniczka Glamour będzie mogła wykonać bezpłatne badanie cytologiczne oraz bezpłatne badanie skóry." - mówi Grażyna Olbrych, redaktor naczelna Glamour. Badania można wykonać w ponad 100 przychodniach na terenie całej Polski na podstawie kuponu zamieszczonego w listopadowym numerze Glamour. Adresy przychodni także można znaleźć w listopadowym wydaniu magazynu. Promocja obejmuje telewizję (TVP, TVN, TVN 7, TVN Style, Polsat, TV4), radio (Radio Zet i RMF FM), magazyny G+J (Claudia, Gala, Naj), Internet (onet.pl, bizz.pl) oraz akcję eventową skierowaną do studentek. Patronem medialnym akcji jest RMF FM.
Średnia sprzedaż miesięcznika Glamour za okres styczeń-lipiec 2005 wyniosła 156 tys. egz. Twój Styl - 249 tys. egz., Cosmopolitan - 133 tys. egz., Elle - 87 tys. egz. Pani - 78 tys. egz., Zwierciadło - 62 tys. egz, Marie Claire - 60 tys. egz. (dane na podstawie ZKDP, styczeń-lipiec 2005).