Coraz więcej blogów na firmowych stronach

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez JupiterResearch, liczba firm posiadających na swoich stronach blogi, podwoi się.

Badania przeprowadzone przez JupiterResearch pokazały, że 35% dużych firm planuje w tym roku wprowadzić na swoją stronę bloga. Łącząc tą liczbę z 34% firm, które już go mają, wynika, że do końca 2006 roku prawie 70% firm będzie prowadziło swoje blogi.

JupiterResearch przewiduje, że wydatki na stworzenie firmowych blogów osiągną 500 000$.

„Dzięki blogom firmy będą mogły prowadzić aktywny dialog ze swoimi obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Przyczyni się to na pewno do spopularyzowania niektórych produktów oraz doprowadzi do zwiększenia dochodów firmy.” powiedział David Schatsky, prezydent JupiterKagan.

Źródło artykułu:WP Wiadomości

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)