Trwa ładowanie...
d3coxl8
27-06-2006 06:39

Connections w MediaCom Warszawa

Agencje GroupM koncernu WPP (Maxus, MediaCom, Mediaedge:cia i MindShare), we współpracy z Millward Brown (WPP), wprowadziły na rynek na zasadach wyłączności Connections, konsumencki projekt badawczy.

d3coxl8
d3coxl8

Jest to zarazem narzędzie planistyczne, które umożliwia planerom komunikacji analizowanie, jakościowe ocenianie i pomiar wszystkich punktów łączących markę z jej konsumentami (punkty kontaktu, connection points).

Jak podano w komunikacie siła Connections opiera się na połączeniu pogłębionej analizy jakościowej i ilościowej, dodatkowo wspartej metodologią Demand and Activation agencji Millward Brown. Dzięki temu podejściu planerzy komunikacji zdobywają niezwykle wartościowe insight’y, które tłumaczą, jak media mogą wpływać na poszczególne elementy zakupowego procesu decyzyjnego. Connections jest jedynym w swoim rodzaju podejściem pozwalającym na opracowanie skutecznej, zintegrowanej komunikacji marketingowej. Każdorazowo Connections jest projektowane z uwagą na cele marketingowe i komunikacyjne, które chce osiągnąć klient.

Dzięki wykorzystaniu własnego, specjalnie przygotowanego oprogramowania planistycznego, które daje planerom komunikacji bezpośredni i wygodny dostęp do wyników badania, Connections pozwala agencjom Maxus, MediaCom, Mediaedge:cia i MindShare na:

Ocenę skuteczności bieżącej kampanii w ramach ponad 40 kanałów (ATL, BTL, komunikacja w punktach sprzedaży, aktywności sponsorskie, kanały nowej technologii, itd.)Wybór optymalnej mieszanki punktów kontaktu, która umożliwia osiągnięcie celów stawianych przed marką i strategią komunikacyjnąOkreślenie optymalnej alokacji budżetu pomiędzy poszczególnymi punktami kontaktu dzięki specjalnemu oprogramowaniu symulacyjnemuOkreślenie, zdefiniowanie i pomiar zaangażowania konsumenta przy poszczególnych punktach kontaktu

d3coxl8

Connections wiąże się z pomiarem zaangażowania konsumenta w dany kanał komunikacji. Jakościowa analiza poziomu zaangażowania została opracowana dzięki pracy badaczy rynku z agencji Maxus, MediaCom, Mediaedge:cia i MindShare we współpracy z zespołem psychologów z londyńskiego Sadek-Wynberg. Efektem jest metodologia, która pozwala na zrozumienie, jak konsumenci wchodzą w interakcję i angażują w poszczególne punkty kontaktu.

Podstawowymi celami badania były:

Zdefiniowanie zmiennych związanych z zaangażowaniem we wszystkich kanałach komunikacjiZrozumienie, jak kanały komunikacji pracują na zaangażowanie konsumentaEksploracja, jak konsumenci postrzegają zmienne związane z zaangażowaniem (w wyniku bezpośredniej dyskusji)

Badanie zidentyfikowało cztery główne obszary zaangażowania.

d3coxl8

Zauważalność – jak chętnie konsumenci angażują się w punkty kontaktuUpodobanie – jak bardzo konsumenci lubią i ufają punktom kontaktuZainteresowanie – jak bardzo konsumenci są zainteresowani punktami kontaktuPowiązanie – jak bardzo punkty kontaktu wiążą się z konsumentem i powodują pobudzenie go do działania

Irwin Gotlieb, dyrektor generalny GroupM, powiedział: “W dzisiejszym, wciąż zmieniającym się świecie, konsumenci widzą i wchodzą w interakcję z markami w ogromnej ilości miejsc. Walczących o uwagę konsumenta marek jest coraz więcej, co powoduje, że trudność dotarcia do konsumenta stale wzrasta. Dzięki użyciu Connections, specjaliści od marketingu mogą po raz pierwszy zmierzyć i zoptymalizować zaangażowanie w ogromną ilość potencjalnych punktów kontaktu, tym samym projektując wydajne i skuteczne kampanie komunikacyjne – są dopasowane do nowej ery”.

Bob Meyers, dyrektor generalny Millward Brown, powiedział “Z wielką przyjemnością mogę powiedzieć, że Millward Brown i GroupM wzniosły się na wyżyny na obszarach, w których są ekspertami i dzięki temu stworzyły nowe, fascynujące podejście do planowania i oceny mediów. Wszyscy wiemy, że zagadnienie komunikacji staje się dziś coraz bardziej i bardziej złożone, a Connections bez wątpienia pomoże klientom z sukcesem znaleźć drogę w tym dynamicznie rozwijającym się świecie mediów”.

d3coxl8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3coxl8
Więcej tematów