Clear Channel Outdoor sprzedał udziały w Afryce
Clear Chanel Outdoor (CCO) ogłosiła sprzedaż 50% udziałów Clear
Channel Independent (CCI), firmy outdoorowej na rynku afrykańskim.
28.01.2008 08:00
Udziały nabyła firma Independent News & Media (INM) dotychczasowy parter joint venture CCO, która po zakończeniu transakcji będzie posiadała 100% akcji CCI.
Sfinalizowanie transakcji jest spodziewane w krótkim czasie po spełnieniu wszystkich niezbędnych warunków związanych z prawnymi regulacjami rządowymi obowiązującymi w Południowej Afryce.
Independent News & Media jest wiodącym wydawcą i grupą mediową (ponad 180 tytułów prasowych i 130 stacji radiowych), z oddziałami w Australii, Indiach, Irlandii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii (gdzie wydaje The Independent). Dynamicznie rozwija się w południowej Afryce, dlatego też złożyła korzystną ofertę zakupu 50% akcji CCI.
CCI jest największą i najszybciej rozwijającą się firmą outdoorową w południowej Afryce. Przeprowadza ona większość kampanii w tym regionie (zrealizuje kampanię Pucharu Świata FIFA 2012).