Burn o poranku w Radiu Eska


Firma Coca - Cola Poland Services rozpoczyna komunikację reklamową
marki napoju energetycznego Burn w Radiu Eska. Do porannej ramówki
rozgłośni wprowadzony został nowy program "Wake up and Burn the
music", którego sponsorem jest producent napoju Burn.

14.04.2008 08:00

Zabawa polega na wybieraniu przez słuchaczy hitów, które rano najbardziej pobudzają ich do działania. Typowanie odbywa się poprzez stronę eska.pl. Nagrodą dla uczestników jest możliwość wysłuchania ulubionego hitu w Radiu Eska i porozmawiania o swoim muzycznym wyborze z popularnym Dj'em na antenie stacji. Dodatkowo wszyscy, których utwory pojawią się w programie "Wake up and Burn the music", otrzymają dwunastopak Burna.

Akcja oprócz działań autopromocyjnych na antenie Radia Eska będzie również wspierany regularną, spotową kampanią reklamową. Pierwszy etap akcji zaplanowano na siedem tygodni, ale planowane są już kolejne działania, które wzmocnią poranną komunikację marki Burn.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Zobacz także
Komentarze (0)