Brytyjscy operatorzy komórkowi wysyłają swoim użytkownikom spam


70 procent brytyjskich użytkowników telefonów komórkowych jest
zdania, że oferty marketingowe przesyłane im przez operatorów nie
są do nich dopasowane - wynika z bdania Gfk BOP, przeprowadzonego
na zlecenie firmy Pontis.

Blisko 2/3 spośród tych użytkowników czuje się zirytowanych tego typu spamem.

Zaledwie 11 procent respondentów dokonało kiedykolwiek zakupu w wyniku internetowej promocji bądź oferty ze strony ich mobilnego dostawcy.

75 procent badanych w wieku od 45 do 54 lat oraz 78 procent w wieku od 55 do 64 lat ocenia oferty marketingowe jakie otrzymuje za nieistotne dla nich. Takie zdanie podziela również ponad połowa nastolatków.

Z kolei około połowa respondentów w wieku od 25 do 34 lat wyraziła chęć zmiany operatora na takiego, który dostarczyłby im oferty marketingowe i usługi bardziej dostosowane do ich stylu życia.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)