Brytyjscy operatorzy komórkowi wysyłają swoim użytkownikom spam
70 procent brytyjskich użytkowników telefonów komórkowych jest
zdania, że oferty marketingowe przesyłane im przez operatorów nie
są do nich dopasowane - wynika z bdania Gfk BOP, przeprowadzonego
na zlecenie firmy Pontis.
16.08.2007 08:00
Blisko 2/3 spośród tych użytkowników czuje się zirytowanych tego typu spamem.
Zaledwie 11 procent respondentów dokonało kiedykolwiek zakupu w wyniku internetowej promocji bądź oferty ze strony ich mobilnego dostawcy.
75 procent badanych w wieku od 45 do 54 lat oraz 78 procent w wieku od 55 do 64 lat ocenia oferty marketingowe jakie otrzymuje za nieistotne dla nich. Takie zdanie podziela również ponad połowa nastolatków.
Z kolei około połowa respondentów w wieku od 25 do 34 lat wyraziła chęć zmiany operatora na takiego, który dostarczyłby im oferty marketingowe i usługi bardziej dostosowane do ich stylu życia.