Brytyjscy klienci liczą się z opiniami internautów
Dla ponad połowy brytyjskich klientów negatywne komentarze na
internetowych forach i w serwisach społecznościowych są przyczyną
ponownego rozważenia danego zakupu.
Tak wynika z najnowszego raportu firmy Hotel News Resource pn. "2007 Social Media for Brands Report". Badanie zostało przeprowadzone w czerwcu bieżącego roku przez firmę YouGov wśród grupy dorosłych Brytyjczyków w wieku od 18 do 35 lat.
Z badania wynika, że na negatywne komentarze w sieci bardziej zważają mężczyźni niż kobiety. 59 procent mężczyzn takie opinie na temat produktów traktuje poważnie lub bardzo poważnie, podczas gdy u kobiet wskaźnik ten wyniósł 47 procent.
Z kolei 80 procent respondentów korzystających z internetowych serwisów społecznościowych przyznało się do rozmawiania, komentowania i recenzowania firm bądź produktów na tego typu stronach bądź forach internetowych.