Trwa ładowanie...
d3eh4nb
09-08-2007 08:00

Brytyjscy klienci liczą się z opiniami internautów


Dla ponad połowy brytyjskich klientów negatywne komentarze na
internetowych forach i w serwisach społecznościowych są przyczyną
ponownego rozważenia danego zakupu.

d3eh4nb
d3eh4nb

Tak wynika z najnowszego raportu firmy Hotel News Resource pn. "2007 Social Media for Brands Report". Badanie zostało przeprowadzone w czerwcu bieżącego roku przez firmę YouGov wśród grupy dorosłych Brytyjczyków w wieku od 18 do 35 lat.

Z badania wynika, że na negatywne komentarze w sieci bardziej zważają mężczyźni niż kobiety. 59 procent mężczyzn takie opinie na temat produktów traktuje poważnie lub bardzo poważnie, podczas gdy u kobiet wskaźnik ten wyniósł 47 procent.

Z kolei 80 procent respondentów korzystających z internetowych serwisów społecznościowych przyznało się do rozmawiania, komentowania i recenzowania firm bądź produktów na tego typu stronach bądź forach internetowych.

d3eh4nb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3eh4nb
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj