Boomerang po polsku i z reklamami
Kanał dla dzieci Boomerang od lutego dostępny jest w całości w
polskiej wersji językowej. Jednocześnie stacja rozpoczyna
udostępnianie czasu reklamowego, którego sprzedażą zajmie się dom
sprzedaży stacji tematycznych oraz biuro sprzedaży czasu
reklamowego Discovery Media Polska.
04.02.2008 08:00
- To, że Boomerang będzie nadawany w całości po polsku świadczy o zaangażowaniu, z jakim podchodzimy do Polskiego rynku. Wprowadzenie reklam na antenie Boomeranga jest także wspaniałą szansą dla reklamodawców, gdyż klasyczne seriale animowane, prezentowane na antenie kanału, przyciągają bardzo zróżnicowaną widownię, w tym także ludzi dojrzałych - mówi Gordana Duspara Moriarty, VP & General Manager, Benelux i Central & Eastern Europe w Turner Broadcasting System, właścicielu Boomerangu.
Boomerang dostępny jest w Polsce od 2005 roku. Stacja, która skierowana jest dla dzieci w wieku od 4 do 9 lat, emituje klasyczne kreskówki jak "Scooby Doo", "Tom i Jerry" czy "Flintstonowie". Dostępna jest w ofercie Cyfrowego Polsatu i platformy N. Turner Broadcasting System ma w Polsce także drugi kanał dla dzieci - Cartoon Network.