PolskaBlogerzy Wirtualnej Polski w czołówce najpopularniejszych!

Blogerzy Wirtualnej Polski w czołówce najpopularniejszych!

Anna Mucha, blogerka Wirtualnej Polski w czołówce najpopularniejszych blogerów w Polsce! Aktorka uplasowała się na drugim miejscu, po podróżniczce Martynie Wojciechowskiej. W pierwszej piątce znalazła się też Maria Czubaszek, która od lat prowadzi Blog Niecodzienny w Wirtualnej Polsce. Felietonistce przypadło zaszczytne czwarte miejsce, a siódme - dziennikarzowi i poecie Arturowi Andrusowi, który również prowadzi bloga na WP.PL. Gratulujemy!

Blogerzy Wirtualnej Polski w czołówce najpopularniejszych!
Źródło zdjęć: © PAP | Stach Leszczyński

19.04.2013 | aktual.: 19.04.2013 16:46

Badanie "Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość - wizerunek - znaczenie" zostało przeprowadzone na panelu ARIADNA. ARIADNA to ogólnopolski panel badawczy, w którym mogą się rejestrować konsumenci w wieku 15-65 lat. Uczestnicy panelu są rekrutowani spośród losowo wybranych użytkowników internetu.

Ze statystyk PBI prawie 70 proc. badanych czytało kiedykolwiek blogi internetowe, a 50 proc. czyta blogi przynajmniej raz w miesiącu. Większość internautów (82 proc.) w wieku 15 lat i więcej wie, co oznacza słowo bloger, a 10% z ankietowanych zadeklarowało, że prowadzi własnego bloga.

Przynajmniej ze „słyszenia” internauci znają blogi: Martyny Wojciechowskiej (74 proc.), Anny Muchy (55 proc.), Mai Sablewskiej (48 proc.), Kasi Tusk (47 proc.), Marii Czubaszek (43 proc.), a także Janusza Palikota (41 proc.), Artura Andrusa (38 proc.), Hanny Lis (32 proc.) i Barbary Kwarc (27 proc.)

Wśród pierwszej piątka regularnie czytanych blogerów znalazł się blog Martyny Wojciechowskiej - 13 proc., kotlet TV (11 proc.), blog Barbary Kwarc (9 proc.), blog Janusza Palikota (8 proc.) oraz blog Marii Czubaszek (8 proc.)., blog Doroty Świątkowskiej (8 proc.) oraz blog Anny Muchy (8 proc).

Jak się okazuje, 34 proc. internautów, którzy czytają blogi, zdecydowało się dokonać zakupu pod wpływem tego, co przeczytało na blogu, a 66 proc. nie kierowało się opinią przeczytaną na blogu. Na pytanie, czy badani pod wpływem tego, co przeczytali na blogu, zrezygnowali z zakupu jakiegoś produktu lub usługi, twierdząco odpowiedziało 39 proc. Z kolei 61 proc. było przeciwnego zdania.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)