Black Friday 2019 – kiedy wypada? Jakie sklepy biorą udział w czarnym piątku?

-20%, -30%, a nawet -50%. W ostatni piątek listopada, za sprawą dużych obniżek, szczególnie chętnie odwiedzamy najpopularniejsze sklepy. Sprawdź, kiedy wypada czarny piątek i gdzie najlepiej zrobić zakupy.

Black Friday 2019 – kiedy wypada? Jakie sklepy biorą udział w czarnym piątku?
Źródło zdjęć: © WP.PL

23.11.2019 15:15

Black Friday 2019. Kiedy wypada czarny piątek?

Świecka tradycja Black Friday przyszła do Polski ze Stanów Zjednoczonych. Nieświadomie dołączamy do milionów Amerykanów, którzy po Święta Dziękczynienia (wypadającym w ostatni czwartek listopada) gromadnie ruszają do sklepów.

Jeszcze kilka lat temu czarny piątek obejmował faktycznie tylko jeden dzień. Dziś jednak mówimy raczej o Black Weeks – całych tygodniach obniżonych cen między innymi w sklepach z elektroniką. Według badań serwisu Picodi, prawie 70% Polaków deklaruje, że weźmie udział w listopadowym szaleństwie zakupów.

Black Friday 2019. Lista sklepów z promocjami na Czarny Piątek

Przedstawiamy listę sklepów, które przygotowują obniżki na czarny piątek. Podzieliliśmy je na kategorie.

Sklepy z odzieżą na Black Friday:

  • 4F
  • AliExpress
  • BonPrix
  • Calzedonia
  • Decathlon
  • H&M
  • House
  • Intersport
  • Mango
  • Marie Zélie
  • Mohito
  • Ochnik
  • Oysho
  • Reserved
  • Stradivarius
  • Top Secret
  • Zara

Sklepy z bielizną na Black Friday:

  • Etam
  • Gatta
  • Intimissimi

Sklepy z elektroniką na Black Friday:

  • Komputronik
  • Media Markt
  • RTV Euro AGD
  • X-kom.pl

Drogerie i sklepy z kosmetykami na Black Friday:

  • Douglas
  • Dr Irena Eris
  • Rossmann
  • Sephora

Sklepy z wyposażeniem wnętrz, zabawkami, książkami na Black Friday:

  • Empik
  • home&you
  • JYSK
  • Smyk

Black Friday 2019. Zakupy ostrożne

Black Friday stał się w USA okresem naprawdę szalonych zakupów. Do Polski żądza posiadania nie dotarła jeszcze w tej sile, ale naukowcy ostrzegają przed zakupową gorączką.

– Z punktu widzenia handlu, pod tym hasłem kryją się głównie klasyczne zabiegi związane z promocją sprzedaży, a więc krótkotrwałe działania w celu pobudzenia zakupów – komentuje dr Mariusz Woźniakowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

– Trzeba pamiętać, że większość konsumentów wyposażonych jest w narzędzie mogące skutecznie zweryfikować atrakcyjność każdej oferty promocyjnej: smartfon – dodaje naukowiec.

Zaopatrzeni w smartfony i dane komórkowe, badajmy wiarygodność promocji. Abyśmy Black Friday 2019 nie wspominali negatywnie.

Masz news, zdjęcie lub film? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)