Bill Clinton promuje TV Land
TV Land skorzysta z usług byłego prezydenta USA Billa Clintona, aby stać się docelową telewizją dla tzw. pokolenia 'baby boomers'.
07.03.2007 07:10
‘Baby boomers’ to luźne określenie ludzi urodzonych między 1946 a 1964 rokiem. Bill Clinton urodził się w 1946 roku.
Były prezydent USA przemówi podczas reklamowej prezentacji sieci kablowej, która odbędzie się 23 marca w nowojorskim Jazz at Lincoln Center.
Kierownictwo MTV Networks – właściciela TV Land – odmówiło podania informacji w sprawie pieniędzy jakie zarobi Clinton za swoje godzinne wystąpienie. Chce również poczekać do dnia wydarzenia z dyskusją nad tym o czym będzie mówił Clinton. Można jednak przyjąć, że przemówienie bardziej będzie dotyczyło siły jaką mają ‘baby boomers’ w amerykańskim społeczeństwie, niż zawiłości w fabule takich seriali TV Land jak „Druzyna A” czy „Domek na prerii”.
TV Land stopniowo odsuwa się od klasycznych programów telewizyjnych w stronę oryginalnych audycji skierowanych do ‘baby boomers’ – segmentu, który coraz bardziej oddala się od najbardziej pożądanej przez reklamodawców grupy docelowej w wieku 18-49 lat.
TV Land wraz z takimi stacjami jak Ion Media Network czy Hallmark Channel uważa, że chociaż odchodzą one od tej najbardziej pożądanej grupy docelowej to pokolenie ‘baby boomers’ jest wciąż żywotne i przyjazne reklamodawcom.
„Któż lepiej pomoże nam to podkreślić niż pierwszy amerykański prezydent z tego pokolenia?” – retorycznie pyta Rob Pellizzi, wiceprezes ds. marketingu w TV Land.