Bank Millennium. Poważna awaria. Nie działa strona internetowa, aplikacja i płatności online
Bank Millennium ma problemy. Jego klienci zgłaszają problemy z logowaniem do konta, korzystaniem z aplikacji mobilnej czy płatnościami online. Nie działa też strona internetowa.
Bank Millennium. Awaria od poniedziałku
Klienci Banku Millennium na trudności dotyczące działania banku skarżyli się już w poniedziałek 25 maja. Użytkownicy zgłaszali problemy z funkcjonowaniem strony internetowej. We wtorek 26 maja nadal istnieją problemy z zalogowaniem się do konta za pośrednictwem strony internetowej banku, a także z działaniem aplikacji mobilnej.
" Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - przekazał Bank Millennium w poniedziałkowym oficjalnym komunikacie opublikowanym na Twitterze.
Bank Millennium. Problemy w całej Polsce
Problemy z działaniem aplikacji mobilnej czy strony internetowej mieli klienci Banku Millennium w całej Polsce. Niedostępna była płatność przy użyciu Blika. Jak wynika z danych zawartych na stronie downdetector.pl, największe problemy mieli mieszkańcy województw pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, dolnośląskiego, małopolskiego oraz mazowieckiego.
Klienci Banku Millennium w mediach społecznościowych nadal zgłaszają problemy z prawidłowym funkcjonowaniem strony internetowej i aplikacji mobilnej. Bank zapewnia, że trwają prace nad usunięciem awarii i już wkrótce wszystko ma być dostępne dla klientów.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl