'Banany Chiquita, Twój bilet do Kostaryki'
2 października ruszyły dwie duże akcje promocyjne, połączone z loteriami, marki Chiquita przygotowane przez Gruppa66 Ogilvy.
03.10.2006 08:49
Pierwsza z nich „Weź ze sobą moc słońca” jest skierowana do konsumentów. Druga „Banany Chiquita, Twój bilet do Kostaryki” - do partnerów biznesowych. Przygotowane akcje są dotychczas największymi, na jakie zdecydował się ten producent bananów w Polsce.
Celem akcji jest dalsza promocja maki wśród polskich konsumentów i dotarcie do nich z przekazem o najwyższej jakości owoców oferowanych przez Chiquitę. Oprócz wysokiej jakości produktu, Konsumenci otrzymują także sporą dawkę optymizmu i radości.
Nad przygotowaniem i realizacją akcji czuwa zespół Macieja Lissowskiego Group Account Directora w Gruppa66 Ogilvy, w składzie Ela Jarząbek (Account Manager) oraz Agnieszka Płat (Junior Account Executive). Kreacja powstała w zespole kierowanym przez Grzegorza Badzio. Podstrony internetowe informujące o promocjach przygotował zespół Ogilvy Interactive.Za kampanię ze strony Klienta odpowiada Renata Oleszczuk, Marketing Specialist w Chiquita Polska
Promocja „Weź ze sobą moc słońca” potrwa od 2 do 29 października. Promocyjne produkty będzie można kupić w sieciach handlowych Real, Geant, Ahold (Hypernova, Albert), Eko, Piotr i Paweł oraz MarcPol. Zaplanowano także loterię dla konsumentów. Kupując w promocji 1 kilogram bananów i wysyłając SMS można będzie wygrać jeden z trzech rodzinnych wyjazdów do Kostaryki i rodzinne zestawy koszulek. Nagłośnienie promocji zaplanowano w radiu, internecie i na POSach w placówkach handlowych.
Promocja dla hurtowni i sklepów detalicznych również rozpoczyna się 2 października, kończy 5 listopada. Tutaj także przewidziano loterię. Nagrodą jest jedna z 6 dwuosobowych wycieczek do Kostaryki, koszulki i bony towarowe Sodexho. Informacje o promocji będzie można znaleźć w prasie handlowej i internecie. Zaplanowano także direct mailing.
Losowanie nagród odbędzie się 7 listopada.
Za zakup mediów odpowiada Brand Connection.