Awaria w PKO BP zakończona

Klienci PKO Banku Polskiego zgłaszali poważne problemy z dostępem do usług bankowych. Awaria, która rozpoczęła się o 12:50, uniemożliwiał wykonywanie przelewów i logowanie do systemu. Aktualnie Aplikacja IKO i serwis iPKO są już w pełni dostępne, jednak mogą występować utrudnienia.

Awaria w PKO Banku Polskim. "Status krytyczny"
Awaria w PKO Banku Polskim. "Status krytyczny"
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
Kamila Gurgul

Awaria w PKO Banku Polskim dotknęła zarówno klientów, jak i pracowników banku. Od godziny 12:50 użytkownicy nie mogli korzystać z podstawowych usług, takich jak przelewy czy logowanie do aplikacji IKO. Problemy występowały również przy płatnościach BLIK.

Portal telepolis.pl donosi, że pracownicy banku otrzymali komunikaty o awarii ze statusem krytycznym. W wyniku problemów technicznych, systemy bankowe były niedostępne, co utrudniało codzienne operacje finansowe klientów.

Aktualnie wszystko wróciło do normy i klienci mogą już spokojnie korzystać z usług.

"Aktualizacja! Aplikacja IKO i serwis iPKO są już w pełni dostępne. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dziękujemy za Waszą cierpliwość i wyrozumiałość. Występują utrudnienia w dostępie do niektórych usług w aplikacji IKO i serwisie iPKO. Karty działają bez zakłóceń. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy" - czytamy we wpisie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Rosja szykuje się do nowej wojny? Padła konkretna nazwa

Przyczyna nieznana

Na chwilę obecną nie wiadomo, co było przyczyną awarii. PKO Bank Polski nie udzielił jeszcze szczegółowych informacji na temat problemu.

Źródło: Telepolis.pl

Czytaj także:

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (5)