Awanse i wzmocnienia w zespole Edelman Polska
Jarosław Bańda i Agnieszka Kępińska awansowali w strukturach
Edelman Polska. Do zespołu dołączyła również Dominika Nawrocka.
Jarosław Bańda, który od marca 2006 r. zarządza Działem Corporate PR Edelman Polska, będzie wspierał Barbarę Kwiecień, Prezesa Zarządu Edelman Polska w bieżącym zarządzaniu agencją. Jako Deputy General Manager będzie odpowiedzialny za nadzór nad bieżącymi projektami prowadzonymi dla Klientów agencji, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i rozwój kompetencji konsultantów oraz biznesową współpracę Agencji z innymi biurami Edelman. Jarosław Bańda pozostanie szefem Działu Corporate PR.
Agnieszka Kępińska, pracująca dotychczas jako Account Director w Dziale Consumer PR, awansowała na stanowisko Zastępcy Dyrektora Działu Consumer PR.
Do zespołu Edelman Polska dołączyła również Dominika Nawrocka, która objęła stanowisko Account Directora w Dziale Corporate PR i docelowo odpowiadać będzie za nadzór nad pracą konsultantów obsługujących Klientów z branży zdrowotnej.
Historia
Jarosław Bańda ma 8-letnie doświadczenie w public relations. Od 1 marca 2006 r. zarządza Działem Corporate PR Edelman Polska, który obsługuje m.in. takich Klientów jak PKO Bank Polski, Coca-Cola Poland Services, Shell, AstraZeneca, Eli Lilly i Pfizer. Doświadczenie w branży zdobywał m.in. w Biurze Handlowym Polpharma SA, gdzie był Szefem Działu PR. Przez ponad dwa lata kierował także komunikacją zewnętrzną Banku Pekao SA. Doświadczenie konsultanta PR zdobył w agencji BCA S.A, zaś pierwsze szlify w dziedzinie public relations zdobywał w Biurze PR Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA.
Jarosław Bańda jest absolwentem dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu.
Agnieszka Kępińska posiada 8-letnie doświadczenie w public relations. Specjalizuje się w marketingu konsumenckim i współpracy z mediami. Z agencją Edelman Polska związana jest od początku istnienia jej polskiego biura. Aktualnie zarządza kampaniami PR dla marek: Chiquita, Greenbag, restauracji Freshpoint, jest odpowiedzialna za wsparcie działań PR dla marek: Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta i Lagostina, a także koordynuje pracę zespołów obsługujących marki KFC i Burger King.
Przed rozpoczęciem pracy w Edelman, pracowała przy kampaniach dla międzynarodowych marek alkoholowych (Remy Martin, Metaxa, Jim Beam, Bols Vodka). Prowadziła kampanie edukacyjne dla firmy Polpharma oraz Novo Nordisk, a także działania media relations dla firmy Coca-Cola. Agnieszka Kępińska jest absolwentką wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Śląskim i Studium licencjackiego w dziedzinie PR.
Dominika Nawrocka specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz Brand PR. Wcześniej pracowała w Euro RSCG Sensors, gdzie przez ponad trzy lata odpowiadała za kompleksowe działania public relations dla takich klientów jak V&S Luksusowa Zielona Góra, Nestlé Polska, Reader's Digest oraz Kompania Piwowarska. Karierę w PR rozpoczęła w On Board Public Relations. Jest laureatką konkursu "Grasz o staż". Po odbyciu stażu zajęła stanowisko Specjalisty ds. Promocji w spółce Agora. Wcześniej przez trzy lata była polską korespondentką nowojorskiego "Nowego Dziennika".
Jest absolwentką kierunków Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim, a także jest doktorantką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.