Trwa ładowanie...
d3myra5
17-05-2006 07:15

ATM S.A. zamierza podbić świat systemem mPay

Firma ATM S.A. upowszechnia nowe rozwiązania teleinformatyczne i reklamowe.

d3myra5
d3myra5

Swoją misję ATM S.A. określa jako „budowanie wartości firmy poprzez innowacyjne przedsięwzięcia teleinformatyczne kreujące nowe rynki w Polsce i na świecie”. Idąc za tą myślą, zamierza wypromować mPay. Jest to system płatności mobilnych, czyli regulowanie opłat za pomocą telefonów komórkowych. W tej chwili przeprowadzane są testy techniczne systemu wraz z jednym z operatorów mobilnych. Do tej pory wykonano tzw. styki telekomunikacyjne i system centralny oraz przygotowano infrastrukturę usługową.

W związku z tym, że już teraz mPay cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony instytucji finansowych i firm prowadzących serwisy internetowe, ATM wiąże z nim duże nadzieje. - Chcemy rozpowszechnić mPay nie tylko w Polsce, ale również na świecie. Zarząd byłby bardzo zadowolony, gdyby to się udało – mówi prezes ATM S.A. Roman Szwed.

Firma liczy na szybki rozwój UMTS. To technologia szerokopasmowa służąca, poza transmisją głosu, głównie do transmisji danych. ATM dysonując szeregiem produktów w tym zakresie uważa, że mocno zwiększy swoje szanse na wzrost sprzedaży do operatorów mobilnych.

Firma zamierza rozwijać się jako dostawca rozwiązań technologicznych. W tym celu współpracuje nad projektem telewizji interaktywnej iTVP. Wykorzystuje przy tym technologię Microsoftu.

d3myra5

Zamierza również wykorzystywać istniejący już kontent. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest list intencyjny podpisany wraz z Monolith Films Sp.z o.o., dystrybutorem i producentem filmowym. W liście przedstawiony został zamiar powołania spółki kapitałowej zajmującej się wprowadzaniem na rynek usług cyfrowej dystrybucji filmów. Monolith udostępni bazę swoich produkcji filmowych, zaś ATM zapewni bezpieczny dostęp do treści operatorom telekomunikacyjnym oraz wszystkim użytkownikom szerokopasmowego internetu.

Podczas konferencji prasowej został zaprezentowany nowy produkt ATM z zakresu Indoor TV. Jest to nośnik treści reklamowych, informacyjnych i rozrywkowych (POS TV – Point of Sales TV) w formie ekranu instalowanego w miejscach sprzedaży o dużym przepływie klientów. Obecnie budowana jest sieć ekranów zarządzana centralnie – „zza biurka” - na zasadzie uploadu i sterowana online.

Produkt adresowany jest do sieci handlowych, właścicieli marek, agencji marketingowych i domów mediowych. W tej chwili funkcjonuje w sieci marketów „Żabka” (sterowany poprzez sieć komórkową) oraz biurach podróży Neckerman (sterowany poprzez łącza stałe). ATM podkreśla, że POS TV nie zawiera inwestycji początkowej i opiera się na prostym systemie rozliczeniowym.

d3myra5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3myra5
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj