AOL przekazuje pracownikom dobre wieści

AOL w nieoficjalnych notatkach informuje o wzroście liczby użytkowników, jednak rzecznik prasowy nie potwierdza tych informacji.

Należąca do Time Warner Inc. AOL Internet na koniec 2006 roku zanotuje prawdopodobnie więcej użytkowników niż w 2005 roku. Przyczyny tego sukcesu są widziane w udostępnieniu większości usług za darmo, wynika z wewnętrznej informacji firmy.

Pierwszy raz od czterech lat korporacja, która zrestrukturyzowała w ubiegłe wakacje zarówno dostępność usług jak i sprzedaż reklam zakończy rok ze wzrastającą liczbą użytkowników.

W ujawnionej przez agencję Reuters informacji szef AOL Randy Falco pisze do swoich pracowników: „Na koniec roku widzimy rezultaty, które są kolejnym dowodem na to, że nasz wysiłek nie poszedł na marne”. W 2005 roku AOL zakończył rok z 19,5 milionami płatnych użytkowników, co było znacznie gorszym rezultatem niż osiągnięty w 2002 roku maksymalny jak dotąd wynik 26,5 miliona użytkowników.

Wynik roku 2006 jest wypadkową wzrostu ilości użytkowników korzystających z darmowych serwisów i tych, którzy korzystają z płatnych usług korporacji.

Rzecznik prasowy AOL potwierdza, że notatka była wysłana do pracowników, jednak odmawia dalszych komentarzy. Informacja wysłana pracownikom nie zawiera również dokładnej liczby użytkowników w 2006 roku.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)