Aneta Lubańska account directorem w domu mediowym MediaVest
Aneta Lubańska, dotychczas senior media manager w domu mediowym
MediaVest awansowała na stanowisko account directora.
31.10.2007 08:00
Aneta Lubańska pracuje w branży reklamowo-mediowej od 10 lat. Rozpoczynała karierę w 1997 roku w dziale mediów agencji DMB&B. Z MediaVest jest związana od samego początku istnienia firmy na polskim rynku. Po połączeniu Starcomu i MediaVestu w 2003 roku i zawieszeniu działalności MediaVest, kontynuowała pracę z klientami w Starcomie.
W ciągu 10 lat współpracowała m.in z takimi firmami jak: Getin Holding, PTC Era, Masterfoods Polska, Coca-Cola, Avon, Western Union, UPC, Link 4, Levi's, Lindt&Sprungli, Cadillac, Gellwe. Studiowała dziennikarstwo i kulturoznawstwo.
Aneta Lubańska jest jednym z dwóch account directorów w domu mediowym MediaVest. Firma, zarządzana przez Katarzynę Wiater, zatrudnia 13 osób.