Andres Menajovsky - jedyny wykład w Polsce
Założyciel i Dyrektor Generalny Iando - największej francuskiej agencji zajmujących się search marketingiem wygłosi jedyny wykład w Polsce.
19.04.2007 07:10
Będzie można go wysłuchać podczas konferencji Search and Buzz Lab 24 kwietnia. Temat jego wystąpienia to pozyskiwanie klientów poprzez wyszukiwarki internetowe.
Iando jest pionierem budowania strategii pozyskiwania klientów poprzez wyszukiwarki. Realizuje tego typu kampanie od 2000 roku. Obecnie jest największą agencją search marketingową na francuskim rynku reklamy internetowej. Jego wartość to 2 051 mln dolarów.
Konferencja Search&Buzz Lab będzie poświęcona niezależnemu spojrzeniu na rynek wyszukiwarek (w konferencji nie biorą udziału przedstawiciele wyszukiwarek) oraz technikom wykorzystania buzz marketingu w komunikacji marek.
Oprócz Andres Menajovskiego w konferencji weźmie udział dwoje gości z zagranicy: Luciana Iodice – odpowiadająca za Buzz Center of Excellence w sieci Media Contacts oraz Gordon Plomp reprezentujący firmę Doubleclick.
Organizatorem wydarzenia jest agencja nowych mediów Media Contacts. Patronat mediowy nad konferencją objęli: tygodnik „Media & Marketing Polska”, portal „Wirtualnemedia.pl”, dziennik „Puls Biznesu”, portal Onet.pl oraz magazyn „Business Media” .
Więcej szczegółów na: http://www.nowenowemedia.pl/