Agora obawia się mniejszych zysków?
Jeżeli spadek na rynku reklamy będzie nadal większy od prognoz grupy, Agora może uzyskać w tym roku niższe nawet o 6-7% skonsolidowane przychody ze sprzedaży - poinformowała prezes Agory Wanda Rapaczyński.
Spółka odnotowała w 2001 r.skonsolidowany przychód ze sprzedaży w
wysokości 777 mln zł. W połowie lutego Rapaczyński powiedziała, że
skonsolidowane przychody ze sprzedaży mogą być do 5%
niższe niż w ubiegłym roku.
13.05.2002 | aktual.: 22.06.2002 14:29
Jeśli rynek reklamy będzie gorszy niż prognozowaliśmy, to można się liczyć z tym, że wpływy grupy obniżą się o dalsze jeden lub dwa punkty procentowe - powiedziała w poniedziałek prezes.
Zdaniem Rapaczyński, trudno obecnie prognozować wysokość zysku netto grupy Agory na koniec 2002 roku, w związku z planowanymi akwizycjami na rynku medialnym. (ej)