Agora łączy ofertę reklamową Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl
Agora wprowadziła wspólną ofertę reklamową dla "Gazety Wyborczej" i
jej serwisu internetowego Wyborcza.pl. Wkupienie odpowiedniego
pakietu reklamowego w papierowym wydaniu dziennika umożliwi
klientom tańsze zamieszczenie reklam w jego witrynie w sieci.
08.08.2008 08:00
W ramach oferty reklamodawcy promujący się w papierowym wydaniu "Gazety Wyborczej" będą mogli taniej wykupić tygodniową kampanię w jej serwisie internetowym. Na stronie Wyborcza.pl dostępne są następujące nośniki reklamowe: billboard, double billboard oraz reklamę śródtekstową. Wysokość rabatów na ogłoszenia w serwisie będzie uzależniona od wielkości zamówienia w "Gazecie Wyborczej".
- Innowacyjny pakiet umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym także do osób czytających nasz dziennik w internecie - przekonuje Bartosz Wysocki, zastępca dyrektora działu klientów strategicznych "Gazety Wyborczej" - Jest to również odpowiedź na rosnącą popularność serwisu Wyborcza.pl, z którego korzysta według danych Megapanel PBI/Gemius blisko 1,4 mln osób w ciągu tygodnia - dodaje.
Wcześniej Agora wprowadziła wspólny pakiet reklamowy dla "Gazety Wyborczej" i bezpłatnego dziennika "Metro" oraz taki obejmujący oprócz tego 12 gazet regionalnych.