Agencja Euro RSCG Warsaw dla Tymbark Premium
Euro RSCG Warsaw przygotowała reklamę dla Tymbark Premium Brzoskwinia - marki należącej do portfolio Maspex Wadowice.
16.01.2006 22:13
Kampania ruszyła 16 stycznia, a jej celem jest umocnienie pozycji marki jako lidera na polskim rynku w kategorii: soki, napoje, nektary.
Pomysł kreatywny reklamy telewizyjnej opiera się na przedstawieniu „owocowych” układów choreograficznych, w których spływające po brzoskwini krople soku wykonują pełen emocji taniec na swej drodze do szklanki. Agencji Euro RSCG Warsaw udało się stworzyć film nadający owocom wyjątkowy, indywidualny charakter. Muzyka skomponowana przez Mikę Urbaniak podkreśla ich niezwykłość.
Tymbark Premium Brzoskwinia jest kontynuacją kampanii wspierającej linię Tymbark Premium wykorzystującej motyw tańca owoców - wysokiej jakości soki i nektary z delikatnym miąższem i cząstkami owoców.
Najnowszą reklamę Tymbark Premium można oglądać w Polsacie, TV 4, TVP, TVN i TVN 7, a adresatami spotu są przede wszystkim osoby w wieku 17-35 lat mieszkające w średnich i wielkich miastach. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.