Trwa ładowanie...
dgwduil
media
19-04-2006 18:09

350 tys. sprzedanych egzemplarzy "Dziennika"

Pierwszy numer "Dziennika", który ukazał się na rynku we wtorek 18 kwietnia, sprzedał się w liczbie około 350 tys. egzemplarzy - wynika z opublikowanych w środę, nieoficjalnych informacji serwisu Media&Marketing Polska.

dgwduil
dgwduil

Springer nie komentuje spekulacji prasowych - powiedział Michał Fijoł, rzecznik Axel Springer Polska (ASP), wydawcy "Dziennika".

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży pierwszego numeru naszego "Dziennika" - dodał jedynie. Poinformował, że pierwszy numer "Dziennika" wyszedł w nakładzie 800 tys. egzemplarzy. Dzisiejszy nakład był na zbliżonym poziomie do wczorajszego - powiedział Fijoł.

Rzecznik nie ujawnił, w jakim nakładzie wychodziła będzie w kolejnych dniach nowa gazeta, która kosztuje 1,50 zł.

ASP planuje wydać w tym roku na kampanię promocyjną "Dziennika" ponad 100 mln zł brutto i oczekuje, że w ciągu 3-5 lat tytuł ten przynosić mu będzie rocznie 100-150 mln zł przychodów.

Koncern zapowiedział, że chce w średnim terminie uzyskać średnią sprzedaż nowej gazety na poziomie 150 tys. egzemplarzy, a potem będzie chciał ją jeszcze zwiększyć. Springer informował też, że "Dziennik" powinien osiągnąć break-even w ciągu trzech do pięciu lat, a w okresie pięciu-ośmiu lat powinny zwrócić się nakłady inwestycyjne związane z projektem. (eg)

dgwduil
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dgwduil
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj