2137 w reklamie znanej marki. Fala oburzenia w sieci

Reklama marki Cropp wywołała oburzenie w sieci. Chodzi o użycie liczby 2137 i papieskich barw. "Mam nadzieje, ze Cropp ma choć trochę rigczu i ukaże sprawcę, bo inaczej przestanę u nich kupować ciuchy" - czytamy w komentarzach.

Firma wykorzystała w promocji godzinę śmierci polskiego papieża?
Firma wykorzystała w promocji godzinę śmierci polskiego papieża?
Źródło zdjęć: © WP
Mateusz Dolak

Cropp jest marką odzieżową należącą do polskiego LPP. W sklepie internetowym sieci pojawiła się reklama najnowszej promocji zorganizowanej dla klientów.

"-30 procent na produkty nieprzecenione przy zakupach powyżej 99 PLN dla pierwszych 2137 osób! Twój kod to: YELLOW30" - czytamy w reklamie umieszczonej na żółto-białym pasku.

Reklama Cropp
Reklama Cropp© Screen

Akcja bardzo szybko zyskała rozgłos w mediach społecznościowych. Wiele osób zwróciło uwagę, że jest to ewidentne nawiązanie do godziny śmierci papieża Jana Pawła II. W młodzieżowym slangu zwrot 2137 jest używany wśród osób wyśmiewających się z papieża i kultu, jakim jego osoba jest otoczona w Polsce.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Z kolei kolory żółto-białe - identyczne, jak na fladze Watykanu - są identyfikowane jako barwy kościoła katolickiego, przypominają o papieżu i są znakiem przywiązania do wartości chrześcijańskich.

"Żałosne"

"Autora powinni pociągnąć do odpowiedzialności. Mam nadzieje, ze Cropp ma choć trochę rigczu [godności - red.] i ukaże sprawcę, bo inaczej przestane u nich kupować ciuchy" - czytamy w jednym z komentarzy, który pojawił się w sieci.

"Beka z kościoła i Jana Pawła II wśród młodych ludzi, już nie do zatrzymania"; "I to ma być śmieszne? To jest ŻAŁOSNE"; "A mnie bawi"; "Powinno być od 69 zł" - brzmią kolejne wpisy w mediach społecznościowych.

Wirtualna Polska zdobyła komentarz sieci w tej sprawie. - Wspomniana akcja jest jedną z wielu akcji promocyjnych organizowanych w ciągu roku przez naszą markę i nie miała nawiązywać do godziny śmierci Jana Pawła II - przekazała krótko Ewa Wieczorek z wydziału komunikacji marki Cropp.

Czytaj też:

Źródło artykułu:WP Wiadomości
croppubraniajan paweł ii
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (50)