2,3 mln zł z akcji 'Reklama dzieciom'

13. edycja akcji charytatywnej Telewizji Polskiej "Reklama dzieciom" przyniosła rekordową sumę 2, 3 mln złotych. To prawie milion złotych więcej niż rok temu.

04.01.2006 | aktual.: 04.01.2006 07:47

Głównym punktem akcji jest nadawany w Wigilię, w TVP1, przed głównym wydaniem „Wiadomości”, o 19.30, blok reklamowy, z którego cały dochód przeznaczony jest na potrzeby dzieci. Za udział w bloku reklamowym sponsorzy akcji zapłacili specjalną cenę. Koszt 30-sekundowego spotu w tym bloku jest zwykle wyższy od ceny reklamy w tym samym paśmie w pozostałe dni grudnia.

Tegoroczną akcję wsparły między innymi firmy: Telekomunikacja Polska, Cadbury Wedel, Kraft Foods Polska SA (marka Jacobs), Nestle Polska (marki Winiary, Nescafe Gold), Mlekovita, Avon Cosmetic Polska, dr Oetker Polska, Ferrero Polska, Netia SA, Telemagazyn, Toyota Motor Poland, Era Polska Telefonia Cyfrowa.

Z roku na rok suma zebrana podczas akcji jest większa. W roku 2003 dzięki hojności reklamodawców zebrano 998 tysięcy złotych, a w roku 2004 suma ta wzrosła do rekordowego poziomu 1 392 000 zł. Pieniądze uzyskane w ubiegłorocznej akcji zasiliły konta 76 fundacji, organizacji, placówek i stowarzyszeń ubiegających się o pomoc na działalność statutową oraz z przeznaczeniem dla poszczególnych dzieci.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)