Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna

Marzec 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała spadek sprzedaży.

19.06.2007 07:10

Miesięcznik ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 339 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się ”Popcorn” (Axel Springer Polska) z wynikiem 121 646 egz. (spadek o ponad 41 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 110 644 egz.(spadek o 15,4 proc.).

marzec

2007

2006

ZKDP

Sprzedaż ogólem

Twist

157339

142423

Popcorn

121646

171059

Dziewczyna

110644

127298

Fun Club

99103

122520

13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki

71931

58468

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki odnotowały spadek sprzedaży.

2007

marzec

luty

ZKDP

Sprzedaż ogólem

Twist

157339

157902

Dziewczyna

121646

124247

Popcorn

110644

132124

Fun Club

99103

107610

13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki

71931

80880

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

"Fakt" traci, zyskuje "Gazeta Wyborcza"

Dzienniki regionalne w dół

Miesięcznik "Joy" wyprzedził "Twój Styl"

Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze

"M jak mieszkanie" goni "Cztery Kąty"

"Playboy" liderem, zyskuje Forbes

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)