Zyskuje Twist, traci Popcorn i Dziewczyna
Marzec 2007: Większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała spadek sprzedaży.
19.06.2007 07:10
Miesięcznik ”Twist” (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 339 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się ”Popcorn” (Axel Springer Polska) z wynikiem 121 646 egz. (spadek o ponad 41 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 110 644 egz.(spadek o 15,4 proc.).
marzec
2007
2006
ZKDP
Sprzedaż ogólem
Twist
157339
142423
Popcorn
121646
171059
Dziewczyna
110644
127298
Fun Club
99103
122520
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki
71931
58468
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki odnotowały spadek sprzedaży.
2007
marzec
luty
ZKDP
Sprzedaż ogólem
Twist
157339
157902
Dziewczyna
121646
124247
Popcorn
110644
132124
Fun Club
99103
107610
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki
71931
80880
Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:
"Fakt" traci, zyskuje "Gazeta Wyborcza"
Dzienniki regionalne w dół
Miesięcznik "Joy" wyprzedził "Twój Styl"
Marzec 2007: "Dobre Rady" najpopularniejsze
"M jak mieszkanie" goni "Cztery Kąty"
"Playboy" liderem, zyskuje Forbes