Trwa ładowanie...
detsl2d
22-03-2006 06:52

Zmiany w miesięczniku "Pani"

Magazyn "Pani" dynamizuje formułę i wybiera agencję reklamową. W kwietniowym wydaniu miesięcznika (na rynku od 24 marca) pojawiły się nowe kolumny poradnikowe (moda i uroda), poszerzono także dział kulinarny. Zmieniono formułę niektórych stałych rubryk (np. Świat stworzył...).

detsl2d
detsl2d

Do grona stałych autorów dołączyła popularna pisarka Katarzyna Grochola, która będzie pisała felietony. Obecność krótszych form, jak i rezygnacja z jednoszpaltowych tekstów ma także na celu zdynamizowanie formuły pisma.

- "Pani" ukazuje się w udoskonalonej formule, będącej między innymi wynikiem przeprowadzonych ostatnio badań. Badanie "Pani" obejmowało badania jakościowe, przeprowadzone w 10 grupach w 4 miastach Polski - Warszawie, Kaliszu, Łodzi, Lublinie oraz badanie ilościowe, w którym wzięło udział 212 kobiet w wieku 25-45 z 6 miast - Lublina, Łodzi, Kalisza, Radomia, Siedlec i Warszawy. W badaniu wzięło udział łącznie 310 respondentek (czytelniczek i nie czytelniczek "Pani") - podano w komunikacie.

Rozstrzygnięto przetarg na agencję reklamową dla magazynu "Pani". Wygrała agencja Happy Hours. Nowa kreacja pojawi się już w przy okazji promocji kwietniowego numeru "Pani". Działania reklamowe będą obejmowały: telewizję (TVN, kanały tematyczne TVN, TVP1, TVP2, POLSAT), prasę (Polityka, Twój Styl) i nośniki reklamy zewnętrznej.

Powyższe działania mają przyczynić się do dalszego wzrostu sprzedaży i wzmocnienia świadomości marki.

detsl2d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
detsl2d
Więcej tematów