Zmiany w miesięczniku "Pani"
Magazyn "Pani" dynamizuje formułę i wybiera agencję reklamową. W kwietniowym wydaniu miesięcznika (na rynku od 24 marca) pojawiły się nowe kolumny poradnikowe (moda i uroda), poszerzono także dział kulinarny. Zmieniono formułę niektórych stałych rubryk (np. Świat stworzył...).
Do grona stałych autorów dołączyła popularna pisarka Katarzyna Grochola, która będzie pisała felietony. Obecność krótszych form, jak i rezygnacja z jednoszpaltowych tekstów ma także na celu zdynamizowanie formuły pisma.
- "Pani" ukazuje się w udoskonalonej formule, będącej między innymi wynikiem przeprowadzonych ostatnio badań. Badanie "Pani" obejmowało badania jakościowe, przeprowadzone w 10 grupach w 4 miastach Polski - Warszawie, Kaliszu, Łodzi, Lublinie oraz badanie ilościowe, w którym wzięło udział 212 kobiet w wieku 25-45 z 6 miast - Lublina, Łodzi, Kalisza, Radomia, Siedlec i Warszawy. W badaniu wzięło udział łącznie 310 respondentek (czytelniczek i nie czytelniczek "Pani") - podano w komunikacie.
Rozstrzygnięto przetarg na agencję reklamową dla magazynu "Pani". Wygrała agencja Happy Hours. Nowa kreacja pojawi się już w przy okazji promocji kwietniowego numeru "Pani". Działania reklamowe będą obejmowały: telewizję (TVN, kanały tematyczne TVN, TVP1, TVP2, POLSAT), prasę (Polityka, Twój Styl) i nośniki reklamy zewnętrznej.
Powyższe działania mają przyczynić się do dalszego wzrostu sprzedaży i wzmocnienia świadomości marki.