Trwa ładowanie...
d3nd0xk
Media Regionalne
03-01-2008 08:00

Zmiany personalne w Mediach Regionalnych


Do spółki Media Regionalne dołączyła z początkiem roku Monika
Mikołajczyk, która odpowiadać będzie za rozwój pionu reklamy
regionalnej. Przedsiębiorstwo opuścił natomiast Grzegorz
Omilianowicz, pełniący funkcję koordynatora ds. reklamy.

d3nd0xk
d3nd0xk

Omilianowicz, który do tej pory odpowiadał za przychody reklamowe wszystkich dzienników i portali Mediów Regionalnych, nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych. Jego stanowisko zostało zlikwidowane. Mikołajczyk objęła z kolei funkcję krajowego dyrektora sprzedaży reklam w niedawno utworzonym Biurze Reklamy Mediów Regionalnych.

W przeszłości Monika Mikołajczyk zarządzała zespołami sprzedaży reklam i ogłoszeń, produkcji oraz reklamy regionalnej w "Gazecie Wyborczej", portalu Gazeta.pl, "Super Expressie" i "Metropolu". Ostatnio pracowała jako dyrektor reklamy oraz prokurent w Wielkopolskim Domu Mediowym, należącym do grupy Polskapresse.

d3nd0xk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3nd0xk
Więcej tematów