Zmiany personalne w Mediach Regionalnych
Do spółki Media Regionalne dołączyła z początkiem roku Monika
Mikołajczyk, która odpowiadać będzie za rozwój pionu reklamy
regionalnej. Przedsiębiorstwo opuścił natomiast Grzegorz
Omilianowicz, pełniący funkcję koordynatora ds. reklamy.
Omilianowicz, który do tej pory odpowiadał za przychody reklamowe wszystkich dzienników i portali Mediów Regionalnych, nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych. Jego stanowisko zostało zlikwidowane. Mikołajczyk objęła z kolei funkcję krajowego dyrektora sprzedaży reklam w niedawno utworzonym Biurze Reklamy Mediów Regionalnych.
W przeszłości Monika Mikołajczyk zarządzała zespołami sprzedaży reklam i ogłoszeń, produkcji oraz reklamy regionalnej w "Gazecie Wyborczej", portalu Gazeta.pl, "Super Expressie" i "Metropolu". Ostatnio pracowała jako dyrektor reklamy oraz prokurent w Wielkopolskim Domu Mediowym, należącym do grupy Polskapresse.