Trwa ładowanie...
d9el60r
21-06-2006 06:41

Złoty Lew dla Polaków w konkursie Young Creatives

Team kreatywny TBWA Warszawa zdobył Złotego Lwa w konkursie Young Creatives 2006.

d9el60r
d9el60r

Team kreatywny w składzie Katarzyna Nowacka i Tomek Zielinski z agencji TBWA Warszawa zdobyli na 53. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes Liones Złotego Lwa w konkursie Young Creatives.

„Nagroda przypadła im w kategorii „print” za pracę o charakterze społecznym, przygotowaną dla Międzynarodowego Czerwonego Krzyża” – informuje „Wirtualnemedia.pl” Radek Miklaszewski, odpowiedzialny za rozwój TBWAWarszawa.

W konkursie Young Creatives biorą udział osoby, które nie ukończyły 28 roku życia. W tym roku udział w nim wzięło 450 przedstawicieli z 42 krajów, startujących w trzech kategoriach: print, cyber i film.

Aby wyjechać do Cannes i reprezentować Polskę w konkursie Młodych Kreatywnych, trzeba wziąć udział w eliminacjach, konkursie dla najmłodszych polskich twórców reklamy, organizowanym przez Best - MP Agency, polskiego przedstawiciela Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions oraz Klubu Twórców Reklamy, działający przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych w Polsce.

d9el60r

„W tym roku to właśnie Kasia Nowacka i Tomek Zieliński byli zwycięzcami KTR-u w kategorii Young Creatives, i to oni reprezentowali nasz kraj” – mówi Radek Miklaszewski.

Konkurs Young Creatives organizowany jest od 1995 roku w przeddzień Cannes Liones. Każdy kraj jest reprezentowany przez jeden zespół złożony z dyrektora artystycznego i autora tekstów. Co roku brief kreatywny powstaje we współpracy z instytutem użyteczności publicznej, a tematem jest zazwyczaj reklama społeczna. Temat jest do ostatniej chwili nieznany.

d9el60r
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d9el60r
Więcej tematów