Zaślubiny smaków w kampanii czekolad Wedla
Saatchi & Saatchi przygotowała kreację i strategię kampanii reklamowej tabliczek czekoladowych Wedel.
20.04.2006 06:38
Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji. Agencja jest autorem spotów reklamujących 3 warianty smakowe czekolad: mleczną, jogurtową i toffi.
Pomysł kreatywny polega na pokazaniu połączenia składników czekolady w formie zaślubin. Celem kampanii jest promowanie szerokiej gamy tabliczek Wedel. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Saatchi & Saatchi wygrała zorganizowany przez Cadbury Wedel przetarg na obsługę reklamową tabliczek czekoladowych Wedel w lutym br.
Klient: Cadbury WedelAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele klienta: Joanna Ciszewska, Anna TelakowiecPrzedstawiciele agencji: Anna Pańczyk, Michał KrejzaDyrektor kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor artystyczny: Bożena ŚlagaCopywriter: Radosław Kotapka.