Trwa ładowanie...
02-04-2010 14:10

Zamiast zajączków... renifery i gwiazdory

W poszukiwaniu wielkanocnych słodyczy na stronie internetowej Piotra i Pawła można natknąć się na okazałą bombonierkę z... choinką. Bożonarodzeniowy asortyment znajdziemy także w sklepach Lidla, Tesco czy Auchan. Prawdopodobnie to zapasy po minionych świętach, a może oferta dla zapobiegliwych, którzy chcą już zaopatrzyć się na przyszłą Gwiazdkę?

Zamiast zajączków... renifery i gwiazdoryŹródło: Jupiterimages
d2p7fos
d2p7fos

Jeszcze w ubiegłym tygodniu do zakupu czekolady pewnej firmy zachęcała bożonarodzeniowa sceneria na billboardzie w centrum miasta. Czas szybko mija, ale nie aż tak, żeby nie zorientować się, że nadeszły kolejne święta.

Wszystko przebiła jednak restauracja KFC w Starym Browarze, która w niedzielę palmową do dziecięcych zestawów dołączała pluszaki w... czapkach Świętego Mikołaja.

– W niedzielę zamówiliśmy zestaw dziecięcy dla mojego pięcioletniego syna – opowiada Beata. – Nad ladą wisiała okazała reklama, z której wynikało, że zestaw będzie w kartonie w kształcie wozu strażackiego. Mój syn nie mógł się doczekać tego pojazdu. Proszę wyobrazić sobie jego zdziwienie i rozczarowanie, kiedy okazało się, że w końcu dostał swoją porcję w różowym kartoniku w turkusowe kwiatki, czyli wybitnie dziewczęcą stylistyką.

Na tym jednak rozczarowanie Maciusia się nie skończyło. Z różowego kartonika chłopiec wyjął bowiem... renifera w czapce Świętego Mikołaja.
– Jestem tym oburzona – twierdzi mama Maciusia. – Po co to kuszenie maluchów, skoro restauracja nie może spełnić swoich obietnic i wyraźnie wciska dzieciom kit?

d2p7fos

Kartoniki w kształcie wozów strażackich skończyły się już dawno, ale reklama nad ladą nadal zachęca kolejne maluchy (a raczej ich rodziców) do zakupu zestawów dziecięcych w atrakcyjnym czerwonym opakowaniu.

– Mamy już tylko kolorowe ozdobne kartoniki dla dziewczynek, te dla chłopców skończyły się i nie wiadomo, kiedy będą następne – przyznaje Anna Paterska, manager restauracji KFC w Starym Browarze. – Ale zabawki mamy już nowe. Maluchy nie dostają już bożonarodzeniowych pluszaków. Mama z rozczarowanym chłopcem może do nas przyjść i podarujemy maluchowi zabawkę z nowej kolekcji.

Wprawdzie estetyka podczas świąt nie jest najważniejsza, ale w dzisiejszym chaotycznym świecie warto zachować przynajmniej jasny podział. Wielkanoc to zając, Boże Narodzenie to gwiazdor.

– Bombonierki z choinką w naszej ofercie to wyraźne niedopatrzenie pracownika – przyznaje Błażej Patryn, rzecznik sieci Piotr i Paweł. – Na pewno wymienimy to zdjęcie w sklepie internetowym.

Błąd może zdarzyć się każdemu. Gorzej, jeśli dochodzi do sytuacji, w której nieistotne jest czy to zając, baranek, pies, czy wydra, ważne, żeby sprzedać jak najwięcej. A nuż ktoś się nabierze i zapłaci.

d2p7fos
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2p7fos
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj