Zakłócenia w prepaidzie
Jaka przyczyna ostatnich zakłóceń w świadczeniu usług prepaid przez Polkomtel SA?
23.01.2006 22:07
- W związku z koniecznością dostosowania systemu informatycznego obsługującego Simplus, MixPlus i Sami Swoi do obsługi rosnącej liczby użytkowników, Polkomtel SA dokonał w ostatnich dniach aktualizacji oprogramowania. Prowadzone prace spowodowały konieczność czasowego zablokowania procesu przetwarzania informacji o stanie kont klientów w czasie rzeczywistym. Przetwarzanie danych bieżących zostało wznowione niezwłocznie po przeprowadzonej aktualizacji, natomiast aktualizacja stanu kont klientów, obejmująca zarówno obciążenia za przeprowadzone i nierozliczone połączenia, jak i zwroty za połączenia w ramach promocyjnej usługi „Darmowe wieczory i weekendy”, zostanie zakończona do dnia 24.01.br - informuje Elżbieta Sadowska, rzecznik prasowy Plus GSM.