PolskaZa 33 tys. USD władze Łodzi chcą reklamować miasto w... angielskiej gazecie!

Za 33 tys. USD władze Łodzi chcą reklamować miasto w... angielskiej gazecie!

132 tysiące złotych (równowartość 33 tysięcy dolarów), zamierza zapłacić łódzki magistrat za reklamę miasta w październikowym wydaniu brytyjskiego dziennika "The Times". Ukazałaby się obok artykułu na temat kilku polskich miast, w tym Łodzi, Krakowa i Warszawy. Kraków na taką reklamę nie zdecydował się, bo jest za droga.

132 tysiące złotych zamierza zapłacić łódzki magistrat za reklamę w październikowym wydaniu brytyjskiego dziennika "The Times". Kosztowny anons ma reklamować zalety naszego miasta. Jakie? Dowiemy się chyba dopiero z ogłoszenia, bo wczoraj pracownicy łódzkiego magistratu nie byli w stanie powiedzieć, co ma zawierać.

- Ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła - zapewnia Kajus Augustyniak, rzecznik prezydenta. - Nie mamy więc jeszcze treści ogłoszenia.

- W "Timesie" ukaże się też artykuł o Krakowie oraz wywiad z naszym prezydentem, ale nie zgodziliśmy się na płatną reklamę. Dla nas była za droga - mówi Małgorzata Smolak z oddziału prasowego Urzędu Miasta Krakowa.

- Decyzja o umieszczeniu płatnej reklamy Warszawy jeszcze nie zapadła - powiedział "Expressowi" Tadeusz Deszkiewicz, dyrektor biura promocji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. - Na razie negocjujemy cenę. Ich stawki za reklamę są strasznie wysokie. I choć efekt marketingowy jest doskonały, bo "Times" ma ponad 2 mln odbiorców, to musimy się liczyć z każdym groszem.

Patrząc w budżet Łodzi można dostrzec, że za pieniądze przeznaczone na reklamę w "Timesie", można, na przykład, przez rok utrzymywać w czystości przystanki MPK, lub pokryć roczne wydatki na szczepienia przeciw grypie dla 4 tys. dzieci. (kow)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)