Trwa ładowanie...
d34xv13
13-07-2006 06:18

Wzrost udziału Internetu w 'torcie reklamowym'

Do 2008 udział Internetu w całkowitych wydatkach na reklamę wzrośnie do 7 procent.

d34xv13
d34xv13

Jak podaje Zenith Optimedia wydatki na reklamę internetową wyniosą w 2008 roku 32,5 miliarda dolarów. Oznaczać to będzie 75-procentowy wzrost w porównaniu z odnotowanymi w 2005 roku 18,5 miliardami. Pozostałe prognozy agencji to 23,9 miliarda na rok 2006 oraz 28,6 miliarda na rok 2007.

Według Zenith Optimedia w minionym roku najwięcej wydano na reklamę on-line w sektorze usług finansowych – 1,6 miliarda dolarów. Dalsze pozycje zajęły firmy telekomunikacyjne (1,5 miliarda dolarów), sieci handlowe (1,3 miliarda) oraz producenci samochodów (700 milionów).

d34xv13
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d34xv13
Więcej tematów