Wzrosły obroty Omnicom Media Group
Wartość brutto obsługiwanych przez spółki Omnicom Media Group
budżetów wyniosła w 2007 roku prawie 1 570 mln zł.
Grupa zakończyła 2007 rok odnotowując blisko 40-procentowy wzrost w stosunku do wyniku 2006 roku.
"Dynamika wzrostu, okazywane zainteresowanie potencjalnych klientów i udział poszczególnych spółek Omnicom Media Group w rozwoju grupy pokazują, że strategie i pozycjonowanie domów mediowych OMG doskonale odpowiadają potrzebom różnorodnych reklamodawców na polskim rynku. W każdym z obszarów, w których specjalizują się poszczególne domy mediowe OMG, jak relacje i obsługa Klientów Optimum Media OMD, skuteczność Macroscope OMD, innowacyjność PHD, tani zakup, w jakim specjalizuje się easymedia, czy też niestandardowe działania typu product placement prowadzone przez dział Mozaic, zaobserwowaliśmy wzrost zainteresowania ze strony klientów." - podsumowuje Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group.