Wzrosła sprzedaż tygodnika "Ozon"

Spółka Ozon Media poinformowała, że tygodnik "Ozon" poprawia swoje wyniki sprzedaży.

02.06.2006 | aktual.: 02.06.2006 08:20

Według najnowszych danych wydawcy uzyskanych od kolporterów, rozpowszechnianie płatne wydania tygodnika „OZON” z 18.05.2006 (nr 20) z dodatkiem specjalnym „Da Vinci rozkodowany” oraz z filmem DVD i książką o „Kodzie da Vinci” wyniosło ponad 70 tysięcy egzemplarzy, przy nakładzie 150 tysięcy (jest to wzrost o 55% w stosunku do średniej sprzedaży w kwietniu) - informuje Tomasz Kepiński, szef PR tygodnika "Ozon".

Dla porównania, średnie rozpowszechnianie płatne tygodnika w kwietniu 2006 roku wyniosło 39 tysięcy. W maju 2006 roku wzrosło już do 56 tysięcy (dane wydawcy).

Niedawno tygodnik "Ozon" wprowadził nową strategię, która oparta jest między innymi na publikowaniu dodatków merytorycznych.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)