Występ "Ich Troje" hitem minionego weekendu
Telewizyjnym hitem minionego weekendu był Konkurs Eurowizji – Ryga 2003 - wynika z badania telemetrycznego TNS OBOP. Zmagania zespołu "Ich Troje" i reprezentantów innych krajów śledziło 7,6 mln widzów (21%), a 64% oglądających w tym czasie telewizję miało włączoną TVP1.
26.05.2003 | aktual.: 26.05.2003 12:47
Komentarze Michała Wiśniewskiego i jego zespołu dotyczące występu na Eurowizji w programie "Jestem jaki jestem" – TVN oglądało przeszło 2,6 mln Polaków (7%).
Tegoroczna Eurowizja była najlepiej oglądanym koncertem od kilku lat. Przypomnijmy, że ubiegłoroczny koncert w Estonii oglądało 2,1 mln widzów, a relacja z Kopenhagi w 2001 przyciągnęła do telewizorów 3,6 mln widzów.
Widownia sobotniego widowiska była dość stabilna i oscylowała wokół 20% - zarówno w części z propozycjami muzycznymi kandydatów, jak i w części ogłaszania wyników. Wyraźny przypływ widowni - do przeszło 28% - nastąpił ok. godziny 22:25 kiedy to występował zespół "Ich Troje".