Wystartowała sieć agencji PR dla Europy Środkowo-Wschodniej
Sieć składająca się z 5 agencji w Słowacji, Czechach, Bułgarii, Ukrainie i Polsce zaczęła działać w styczniu.
22.01.2006 23:29
Właścicielem i koordynatorem sieci jest Agencja PR Partner of Promotion.
– Coraz więcej polskich spółek oraz oddziałów międzynarodowych koncernów właśnie z Polski koordynuje działania PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wiemy, że już teraz jest zapotrzebowanie na kompleksowe działania PR w naszym rejonie Europy. Po to powstała nasza sieć – mówi Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion.
Prace nad stworzeniem sieci trwały ponad pół roku. Agencje, z którymi Partner of Promotion podpisała umowy, musiały spełnić kryteria: co najmniej pięcioletniej obecności na danym rynku, minimum 10 pracowników i doświadczenia w pracy z korporacjami międzynarodowymi. Partner of Promotion wspólnie z firmą audytorską przeprowadziła audyt wybranych agencji i na jego podstawie stworzyła strukturę sieci.
W marcu do sieci dołączą kolejne trzy agencje: z Rumunii, Węgier i z jednego z krajów nadbałtyckich.