'Wygraj skuter każdego dnia!'
Ruszył przygotowany przez Agencję Reklamową S4 dla Browaru Belgia ogólnopolski konkurs pt. 'Wygraj skuter każdego dnia!'.
09.08.2006 08:48
Agencja Reklamowa S4, w ramach długoterminowej umowy na obsługę reklamową z Browarem Belgia, przygotowała dla marki Gingers mechanizm całej akcji oraz zajęła się jej kreacją, organizacją i realizacją. System teleinformatyczny do obsługi akcji na zlecenie Agencji Reklamowej S4 przygotowała firma adMobile.
W ramach działań promocyjnych, poza konkursowymi opakowaniami, wykorzystano stronę WWW oraz materiały POS, które zaprojektowała i wyprodukowała Agencja Reklamowa S4, a także spot telewizyjny zrealizowany przez Agencję Koledzy.
Celem akcji jest budowa wizerunku i znajomości marki Gingers oraz osiągnięcie wzrostu wyników sprzedaży. Akcja skierowana jest głównie do grupy docelowej piwa Gingers, czyli kobiet w wieku 25–35 lat, mieszkanek miast, które wolny czas spędzają ze znajomymi, relaksując się przy piwie o orzeźwiającym, imbirowym smaku.Promocyjne piwo Gingers w butelce lub puszce ma pod kapslem lub zawleczką specjalny kod, który trzeba odesłać SMS-em. W odpowiedzi dostaje się pytanie konkursowe, na które należy odpowiedzieć również za pomocą SMS-a. Codziennie wygrywa najlepsza nadesłana w danym dniu odpowiedź. Na zwycięzców czekają bardzo atrakcyjne nagrody – każdego dnia do wygrania jest jeden skuter marki Aprilia Mojito Custom 50, czytamy w komunikacie prasowym.
Akcja potrwa miesiąc. Do udziału w niej zachęca duża szansa na zdobycie wygranej –na zwycięzców czeka 31 skuterów.
Ze strony Browaru Belgia nad przebiegiem akcji czuwa Piotr Chmielecki, Brand Manager.
W agencji S4 za współpracę z Gingersem odpowiadają Magda Staroń – Account Manager, Agnieszka Cachro – Group Account Manager oraz odpowiedzialni za kreację: Paweł Celewicz i Klementyna de Sternberg Stojałowska i opiekujący się stroną WWW Michał Kałuża.
Gingers to pierwsze w Polsce piwo imbirowe, które mimo krótkiej obecności na rynku wypracowało sobie 3. pozycję w segmencie piw smakowych, dzięki niekonwencjonalnemu połączeniu aromatów chmielu i imbiru.