Wybieramy reklamę do nowej kampanii Renault
Firma Renault Polska po raz pierwszy postanowiła poddać pod publiczne głosowanie dwa spoty z nowej kampanii reklamowej Clio Renault Sport.
17.09.2006 15:14
Opinia osób biorących udział w głosowaniu będzie liczyła się przy wyborze filmu, który zobaczymy w najnowszej kampanii telewizyjnej - czytamy w informacji przesłanej do wortalu Wirtualnemedia.pl.
Premiera filmów odbędzie się w dniach 18 – 20 września br. na stronie www.renault.com.pl/glosuj_na_clio, gdzie każdy może oddać swój głos na jeden ze spotów reklamowych.
W pierwszym z nich możemy oglądać Borysa Szyca jako oficera policji ścigającego bandytę po polskich drogach. W drugiej propozycji zobaczymy mężczyznę jadącego Clio Renault Sport, który okazuje się szybszy od…wystrzelonej kuli. Który z filmów zobaczymy w nowej kampanii reklamowej zależy także od głosujących. Przygotowaliśmy dwa filmy i chcemy zwrócić się z pytaniem do Klientów, który z nich najlepiej oddaje charakter tego sportowego auta i który chcieliby oglądać – mówi Teresa Wielowieyska, Szef Działu Reklamy Renault Polska.
Dla osób biorących udział w głosowaniu przygotowano również konkurs na najlepszy tytuł filmu. Wystarczy wejść na stronę www.renault.com.pl/glosuj_na_clio w dniach 18 – 20 września, oddać swój głos, a potem zarejestrować się w konkursie proponując tytuł dla wybranego przez siebie filmu. Nagrodą w konkursie jest kolacja z Borysem Szycem lub zegarek z kolekcji Renault Sport.
Filmy zostały przygotowane: pierwszy (z udziałem Borysa Szyca) przez agencję Publicis, a drugi przez włoski oddział agencji Saatchi & Saatchi. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska. Nowy spot reklamowy Clio Renault Sport będzie emitowany w TVP, TVN, Polsacie, TVN 24, TVN Turbo, Discovery od 22 września. Oficjalne wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej.