Wszyscy to piją, nawet dzieci
Pij mleko, będziesz Wielki! To pro-zdrowotna kampania społeczna prowadzona od 2003 roku, jako element długofalowego programu "Marketing dla Przyszłości", realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA.
Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom jak ważne dla naszego rozwoju jest picie mleka. Powstała w odpowiedzi na społeczny problem jakim jest osteoporoza. W Polsce osteoporozą zagrożonych jest obecnie 5 milionów kobiet i 4 miliony mężczyzn. Mleko to najlepiej przyswajalne i najłatwiej dostępne źródło wapnia.
Kampania jest widoczna i rozpoznawalna, a co najważniejsze skuteczna. Potwierdzają to badania prowadzone przez SMG/KRC. Hasło kampanii rozpoznaje aż 96% Polaków.
Jej atutem jest ciekawa kreacja autorstwa agencji Communication Unlimited oraz udział gwiazd. Do picia mleka zachęcali czołowi polscy artyści: Kayah i Bogusław Linda, sportowcy: Jagna Marczułajtis, Krzysztof Hołowczyc, Kasia Skowrońska, Piotr Gruszka, Sebastian Świderski, Otylia Jędrzejczak, Paweł Korzeniowski oraz postacie z bajek: Shrek i Superman. Twarzą tegorocznej edycji jest Marcin Gortat - jedyny Polak biorący udział w rozgrywkach play off NBA.
Kampania odniosła sukces dzięki ogromnemu zaangażowaniu mediów. Wsparło ją ponad 200 partnerów medialnych.