"Wszyscy kochamy polską muzykę"
Radio Wawa rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem "Wszyscy kochamy polską muzykę".
22.06.2006 | aktual.: 22.06.2006 07:20
Kampania realizowana jest na billboardach firmy Stroer w 6 największych z 16 miast, w których nadaje stacja. Dodatkowo wspierana jest przez ogólnopolską prasę kolorową, tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki.
"Nasze billboardy reklamowe widać w Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Krakowie, Trójmieście i Katowicach. Wybraliśmy lokalizacje w największych miastach naszej sieci" - mówi Dyrektor Radia Wawa Jarosław Paszkowski.
Kampania prezentuje nową, uproszczoną wersję logo stacji, lokalną częstotliwość oraz hasło kampanii w lokalnych wariantach ("Warszawa kocha polską muzykę:, "Szczecin kocha polską muzykę", "Kraków kocha polską muzykę"...) Dodatkowo kampania wspierana jest „żywymi reklamami”. W Warszawie zobaczyć można grupki osób z transparentami z hasłem kampanii.
„To początek szerzej zakrojonych działań promocyjnych Radia Wawa” - zapowiada Szef Promocji stacji Radosław Drozda – „Kampania będzie kontynuowana w kolejnych miesiącach”.
Kreację i plan mediów przygotował dział promocji Radia Wawa.