Trwa ładowanie...

Biedronka wysłała wiadomości. W sieci zawrzało

Sklepy Lidl i Biedronka prześcigają się w reklamach, informujących, który z nich jest najtańszy. Tym razem Biedronka poszła o krok dalej. Rozesłała klientom wiadomości.

Konkurencja Lidla i BiedronkiKonkurencja Lidla i BiedronkiŹródło: PAP
d34wpss
d34wpss

Trwa prawdziwa walka między sieciami dyskontów, szczególnie Lidlem i Biedronką. Od jakiegoś czasu możemy obserwować zintensyfikowanie reklam, które odnoszą się bezpośrednio do konkurencji.

Lidl chwali się, że ma najniższe ceny i powołuje się na niezależne testy. Biedronka zaraz potem stara się udowodnić, że to ona jest tańsza, a "ceny trzeba porównywać prawidłowo".

Tym razem sieć Biedronka poszła o krok dalej i wysłała do klientów wiadomości, odnoszące się do konkretnej promocji. W smsie czytamy, że 5 lutego mandarynki będą w promocji 3,49 zł za kg dla każdego, nawet dla klientów bez aplikacji, czy karty Biedronki. Biedronka informuje dalej, że mandarynki w Lidlu kosztują 3,99 zł za kilogram. Dodatkowo należy mieć aplikację.

Wojna Lidl-Biedronka. W sieci wrze

W sieci zaczęła się lawina komentarzy. Internauci pokazują kolejne smsy, wysłane przez Biedronkę. Dotyczą promocji na inne produkty. "Nie ma miękkiej gry" - pisze dziennikarz Marcin Makowski.

"Co to jest za alert RCB wersja Biedronka?" - pyta jedna z internautek. Publikuje smsa z informacją o promocji na papier toaletowy.

"Widzę, że wojna marketingowa między Biedronką a Lidlem wchodzi w nową fazę" - pisze inny internauta.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d34wpss
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d34wpss
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj