Włosi mają pomóc w sortowaniu bagaży na Heathrow
Londyńskie lotnisko Heathrow wciąż ma
kłopoty z nowo oddanym terminalem nr 5, w którym awaria systemu
bagażowego spowodowała nieopisany chaos. BBC donosi, że w
rozwiązaniu problemów z bagażem mają pomóc ... Włosi.
02.04.2008 | aktual.: 02.04.2008 10:51
Nie oznacza to, że bagażowi z Italii przylecą do Londynu, by posortować tysiące sztuk bagażu, które z powodu awarii systemu "rozdzieliły się" z właścicielami i zalegają teraz w terminalu nr 5. Zdecydowano się wysłać część nieposortowanych bagaży do Mediolanu, gdzie firma kurierska zajmie się dostarczeniem walizek czekającym na nie od kilku dni właścicielom.
Rzeczniczka British Airways, które jako jedyne korzystają z terminalu nr 5 i z powodu awarii systemu bagażowego musiały już odwołać setki lotów, powiedziała BBC, że korzystanie z usług mediolańskiej firmy kurierskiej jest dla tych linii "standardową praktyką" w przypadku kłopotów z bagażami, mającymi dotrzeć do kontynentalnej Europy.
Również w środę British Airways była zmuszona odwoływać loty z terminala nr 5 na Heathrow. Sytuacja ma się poprawić w czwartek, gdy 92 proc. samolotów ma stamtąd odlecieć zgodnie z rozkładem.