Wielki program lojalnościowy wkracza do Polski
Program lojalnościowy Payback - nagradzający konsumentów za korzystanie z usług wybranych sieci - po spektakularnym sukcesie w Niemczech wkracza do Polski - pisze "Puls Biznesu". Według ustaleń gazety program ma wystartować w połowie września.
27.08.2009 | aktual.: 27.08.2009 11:09
Gazecie udało się ustalić listę marek, które przystąpią do programu. Są to: Telekomunikacja Polska, Orange, BP, Allegro, Kolporter, Mix Electronics, BZ WBK, Orbis, LOT, Fly.pl, Real oraz Jysk. Udział tak wielu dużych firm sprawia, że Payback będzie miał w Polsce niespotykany zasięg i może szybko dotrzeć do większości gospodarstw domowych i portfeli.
Gazeta dodaje, że w Niemczech kartę Payback, na której konsumenci zbierają punkty za transakcje w partnerskiej sieci handlowo-usługowej ma 60% gospodarstw domowych. Punkty można później wymienić na nagrody, kupony rabatowe i inne korzyści.