Wielka moda, czyli rewolucja w Reserved
Jesienią tego roku Reserved (LPP) wprowadza do swoich sklepów w Europie kolekcję modową zgodną trendami ze światowych wybiegów. Reserved ma stać się marką dla wymagających i oczekujących nowości Klientów.
23.06.2005 09:02
- Kolekcja została bardzo wysoko oceniona przez międzynarodowe grono stylistów z branży. Skierowana jest do osób w wieku 25+. Pokazana będzie na modelach z topowych mediolańskich agencji mody - powiedział Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu marki Reserved.
W reklamach pojawią się więc twarze, które wcześniej pozowały dla Kenzo, Moschino, Versace, DKNY, Valentino, Yves Saint-Laurent, GUCCI, Jean Paul Gaultier.
Jak dowiedział się wortal Wirtualneemdia.pl Reserved jest w tej chwili w trakcie wielkich zmian. Nie tylko w marketingu, ale wewnątrz każdego elementu tworzącego tę markę.
Zmienia się kolekcja, która będzie w większej części zgodna z najnowszymi światowymi trendami, ma być o 100% większa, czyli większy wybór w salonach oraz będą krótsze serie, aby klienci odwiedzali salony znacznie częściej niż dotychczas.
- Skracamy czas produkcji, aby najdalej w ciągu miesiąca od pokazów mody prezentujących nowe trendy, nasze kolekcje znalazły się w sprzedaży. Poprawiamy jakość tkanin, jakość szycia i wykończeń. Współpracujemy także z międzynarodowym gronem projektantów oraz ze znanymi i uznanymi stylistami - powiedział serwisowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Kozak-Zagozda.
LPP rozpoczęła niedawno współprace z jedną z największych w Europie firm doradczych, specjalizujących się w segmencie odzieżowym, m.in. z francuskiej PECLERS PARIS oraz z WGSN, z których pomocy korzystają takie firmy jak np.: ZARA.
Oprócz tego zmienia wygląd całej sieci sprzedaży.
- Stworzyliśmy nowe oblicze dla naszych salonów. Otworzyliśmy już pierwsze sklepy zaprojektowane wedle najnowszych standardów. W Warszawie przy ul. Marszałkowskiej, w CH Arkadia, w CH Promenada, w Krakowie w Galerii Kazimierz, w Pradze, w Moskwie, w innych Państwach Europy śr. - wsch.. Za jakiś czas pojawimy się także w Berlinie. Krok po kroku, miesiąc po miesiącu, będziemy przebudowywać całą naszą sieć sklepów. Będą też powstawały nowe, większe i bardziej eleganckie "flagowe" sklepy pod marką Reserved - dodał Mariusz Kozak-Zagozda.
Zmodyfikowana została też strategia komunikacji marketingowej.
- Idziemy zdecydowanie w stronę wartości wyższych, w stronę mody. Reserved przestaje być już tylko lifestylową i casualową marką dla wszystkich. Staje się marką dla wymagających i oczekujących nowości Klientów - mówi wortalowi Wirtualnemedia.pl Mariusz Kozak-Zagozda.
Grupa LPP SA miała 42,69 mln zł zysku netto w 2004 roku. Przychody grupy producenta i dystrybutora odzieży marki "Reserved" wyniosły w tym czasie 546,65 mln zł.